6 objaw braku witamin

witaminyJeśli masz trądzik może być spowodowane brakiem witaminy a. odkrywa konsekwencje niedoboru witamin i jak zdobyć te składniki odżywcze poprzez codzienną dietę.

Brak witamin powoduje szereg problemów, które zazwyczaj jest zawsze na początku zmiana sezonu. Bez witamin czujemy się bardziej zmęczony i apatyczny; oznacza to, że wirus może wpływać na nas łatwiej.

BLADOŚĆ SKÓRY

Zimą kilka osób może wyglądać opalona, ale prawda jest taka, że jeśli mamy bardzo blada skóra, daleko bardziej niż zwykle dla nas, ten symptom może być brak witaminy B12.

To będzie szybko zauważyć możesz, bo bez niego będziesz czuć się przygnębiony i zmęczony. Aby zrekompensować ten brak, koniecznie należy spożywać więcej mięsa i owoców morza.

Jeśli widzisz to zamiast pale, masz suchą skórę, a następnie to jest oznaką braku witaminy A i C. W przypadku witaminy A jest bardzo ważne, aby zachować zdrowie skóry, zwłaszcza po ekspozycji skóry na słońce.

W odniesieniu do witaminy C jest niezbędna do syntezy kolagenu. Kolagen jest wykorzystywane przez organizm do wytwarzania nowych włosów, regenerują skórę, rosnące paznokcie i tkanki łącznej, również wzmacnia system odpornościowy.

Aby zakwalifikować się do tych substancji, zaleca się spożywać jarmuż, papryka (szczególnie czerwony, pomarańczowy i żółty odmiany), kapusta, marchew, sałata rzymska, szpinak, morele, grejpfrut, pomarańcze, śliwki, wśród innych produktów spożywczych.

SUCHE WŁOSY

Jeśli masz włosy suche, łamliwe i łupież może być oznaką braku biotyna, znany również jako witamina B7.

Jest to często po sezonie, w którym my spożywane antybiotyków. Aby zwiększyć poziom witaminy B7 musisz jeść więcej często mięso, ryby, warzywa, owoce, grzyby i warzywa.

Jeśli zamiast suche włosy mamy kiepski włosów, może to być również wyraźny sygnał alarmu. Łupież jest spowodowane brakiem witaminy B2 i B6. Również przez minerałów takich jak niedobór cynku i magnezu.

Łupież może produkować, wśród innych przyczyn, przez niedoborów żywieniowych. Aby temu zapobiec należy włączyć do swojej diety żywności, takich jak ciemna czekolada, orzeszki ziemne, marchew, jaja, otręby, orzechy, ryby i fasoli, m.in.

OBRZĘK OCZU

Jeśli masz obrzęk oczu i kończyn, może być tak, że organizm nie ma jodu. Aby rozwiązać ten problem, spróbuj dodać trochę więcej soli jodowanej lunchowe.

Należy wziąć pod uwagę, że jod występuje także w owoce, produkty mleczne i nawet chleba.

Jeśli Twoje oczy są wrażliwe na światło, może to być spowodowane brakiem witaminy A i witaminy B2, wśród innych przyczyn. Jednakże jeśli masz problemy z oczami i wizja najlepsze jest to, że możesz sprawdzić z lekarzem. Tak się wydostać się wątpliwości i pamiętaj, że nie masz żadnych innych problemów.

BLADE WARGI

Blade wargi są zwykle objawem niedoboru żelaza. Można to sprawdzić, jeśli spojrzeć na Ciebie często, a jeśli masz niskie ciśnienie.

Aby zrekompensować brak żelaza należy jeść więcej mięsa czerwonego i tymczasowo uniknąć produktów o wysokiej zawartości wapnia, ponieważ zapobiegają one wchłanianie żelaza.

KRWAWIENIE Z DZIĄSEŁ

Jeśli zauważysz, że krwawienie z dziąseł może być mieć brak witaminy c. Jeśli brakuje nam to witamina może skończyć osłabiony układ immunologiczny.

To spowoduje ból mięśni i kości, jak również problemy z zębami. Witamina C jest obecny w dużych ilościach w cytrusów i czerwonej papryki.

TRĄDZIK

Trądzik może być wyraźną oznaką braku witamin. W szczególności brak witaminy A, który znajduje się w żywności, takich jak ryby, wątroba, żółtka jaj, masło i zielone i żółte warzywa.

Z drugiej strony witamina E znajduje się w z kiełków pszenicy, wątroba, nasiona, warzywa liściaste, takie jak szpinak i kalafior i oliwy z oliwek.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *